Babysimmat

Idag har vi babysimmat! Tänkte jag skulle lägga upp någon fin bild från det, men då syster inte följde med blev det inga bilder tagna. Det får bli en annan gång! Elsa fick träffa sin kompis Meja, och jag fick träffa min kompis Lovisa (Mejas mamma). Det är roligt när man träffar människor man klickar med direkt. Vi tycks vara väldigt lika, och Meja och Elsa är så gott som jämngamla. Skiljer väl två veckor.

Nu har jag och Andreas just ätit lasagne och sitter i soffan och
degar medan Elsa sover en liten lur. När hon vaknat ska vi iväg till Malin och lämna igen en "gunga" vi fått låna till Elsa.

Imorgon ska jag och Emelie in till stan och köpa en liten överaskning
till ett visst litet(stort) födelsedagsbarn(vuxen) (typ) ... (julia!) Vi får väl se vad vi kan hitta på! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0