Den sista sommarrundan?

Igår var det fest, kanske den sista riktiga sommarrundan i Nyköpings hamn. De verkar ju börja stänga nu. Hur som helst, det var förfest hemma hos mig, den var skapligt rolig med lagom mkt folk. Sen drog vi in till Lotsen. Det var inte lika mkt folk som det brukar vara, men det var kul iaf. Dansade hela natten och drack lite för mkt, men det var gött =)

När vi sen drog vidare till kebabhouse och skulle käka träffade jag på Samir, en fd jobbarkompis. Skön kille! =D Jag beställde en kycklingrulle, och jag brukar kunna glufsa i mig dom rätt bra men jag tror inte ens jag fick i mig halva.

Alex var snäll och körde mig och jossan hem från stan, tack så mkt!

Så idag har jag bara legat i soffan. sen kl 12 tills nu. Hur skönt som helst. Kollat på Hancock - som jag för övrigt rekommenderar starkt, superbra - , på Urban Legends som är ett söndags-måste, och på Herkules. Nu börjar det väl bli dags att gå till sängs kanske.. ska ju upp och jobba imorgon. Nu är det dock bara två dagar på mekstoppet kvar, så sen får jag min 5dagars ledighet! =D ska bli så skönt att sluta med den där jäkla dagtiden vi jobbat nu, mkt bättre med skift.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0