En helg i sthlm - Fredag

080808 - Inget stort för en utomstående, men den största dagen för alla 08-or.

Jag och Josefin åkte upp till Ida för at njuta av en riktig festkväll i världsklass. Eller det var vad vi trodde iaf. Det skulle vara en fest påstureplan fö 50.000 personer, så vi laddade med förfest med jordgubbsdrinkar (JÄTTE GODA!) och drog vidare till Softbar. Ett helt okej ställe att fördricka lite på. Kl 24 drog vi vidare till stureplan. Där skulle vi mötts av hög musik, giganiskt dansgolv och allmänna festligheter, men istället möttes vi av poliser, ingen musik och bara förvirrade människor. Läste idag att det hade varit bråk så de bröt musiken ett tag, jus när vi råkade vara där, typiskt =P
Vi gick vidare till ett ställe som heter Chaplins bar, så länge viick dansa lite skulle kvällen vara räddad... Och det fick vi! Jätte bra musik, roliga människor, liiite för lite vanliga svenskar för min smak, så detblev lite fö "kladdigt" ibland, men endå okej. När de blev för närgångna lekte JOssan och jag att vi var lesbiska för att de skulle fatta att v inte var intresserade - trodde vi- men det blev motsatt effekt. Det dröjde inte länge så hade vi dubbelt så många killar omkring oss.

" Ni ser ju helt slut ut, jag var bara tvungen att säga det" - kommentar av n kille på tunnelbann på väg hem
" Va fan det ä ju bara massa blondiner här" - En kile på stureplan som står bredvid oss.. sorry :P
" Min mobil blev stulen av några mörka killar, min pappa kommer död mig! snälla hjälp mig någon! Det gör inget det var bara min reserv mobil.. HJÄLP MIN MOBIIIIIL!  - Full tjej på tunelbanan





Ikväll är det Lars Winnerbäck, det ska bli hur kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0