En tripp till blåbärsskogen

Jag och Josefin tänkte vara riktigt duktiga igår. Vi gick till skogen och plockade blåbär. Jag måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv, jag skrek bara EN gång när jag såg en spindel, men den var gigantisk! Blåbären var goda och vädret var jätte fin... till en början.



Sen rätt vad det var, från ingen stans, som en störtskur med regn och åska! Vi sprang tills vi hittade en gran som låg nedanför en kulle, som vi kunde stå under och vänta ut ovädret. Dessvärre, i brist på annat, började man äta av de blåbär man plockat..

                                                            

Det är endå rätt avkopplande att vara i skogen. Lugnt, och allt sköter sig själv i sin egen takt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0