Mekaniker ;P

Denna dag har bestått av mekande..det är ju sommarstopp på jobbet så jag springer runt med Hans och mekar åtta timmar om dagen i två och en halv vecka. Det är verkligen hur kul som helst! Det enda som är lite trist är när det är något som faktiskt inte är fysiskt möjligt för mig att göra, jag orkar helt enkelt inte. Men det allra mesta går hur bra som helst.

Så, idag efter jobbet åkte jag hem till mamma så att Alex och jag kunde ta en titt på min scooter. Där höll vi på i fyra timmar, den funkar fortfarande inte, men jag håller tummarna.

Nu kom jag nyss hem, ska slänga i mig någon frukt eller nåt och sen hoppa i sängen. Imorgon är det bara att börja om på nytt. Känns lite sådär i och med att det blev tolv timmar med pillande idag.

Natti natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0