God Jävla Jul

Julen och jag, vi har inte gått bra ihop på länge. Faktum är att jag väldigt ofta varit arg på högtidsdagar, typ jul, nyår, födelsedagar etc. Man ska vara så jäkla glad och trevlig, och jag gillar inte att göra saker på beställning, så det kanske är därför. Känner mig faktiskt lite som Grinchen. 


Imorgon ska jag iaf till mamma nån gång under dagen. Maten är ju god iaf...Men helst av allt skulle jag nog sitta hemma, själv, och inte göra ngt speciellt. Läsa en bok kanske, och sen gå till jobbet och jobba natt. DET skulle vara en perfekt julafton. 

Ooo sen har något som aldrig hänt förut, hänt! Det var ju lite coolt. Vi tog en gruppbild för ett tag sen i Götebrog, och det är nog den första bilden men över 10 pers, som jag är ensam blondin på. Inte illa! :P 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0