Juligt Göteborg

Egentligen så kände jag inte dirket för att åka till gbg i helgen. Kände för att vara hemma, kolla på tv, spela spel, och bara ta det lungt. Men som tur var åkte jag iaf. DET VAR JÄTTE KUL!!!!


Fredag: Anlände till gbg runt 1930. Åkte hem till Quirino och åt, och gick den ut och träffade sen något berusade Christelle, Bianca och Guillaume på en bar som hette Babar.Den var rätt mysig, bra musik och billig dricka ( inte för att det spelade ngn roll, jag drck vatten). Sen gick vi vidare och mötte upp några fler på väg till en annan bar. Egentligen var jag en bra bit under åldersgränsen där, men kom in iaf, för att alla andra var en bra bit över :P . Det var också en jätte mysig bar, trevligt ställe och trevliga människor.


Lördag: Julshoppade lite julklappar på Lush, sen blev det julmarknad på Liseberg. Den var hur fin som helst! Den finaste och häftigaste julmarknaden jag varit på. Åkte lite karuseller, köpte brända mandlar, drack glögg och kollade på en isshow. Där var det riktig julstämning!
Senare gick vi hem till Raghid och partade loss. Där var det riktigt roligt! Träffade en tjej från tyskland som bor här nu och hon och jag klickade verkligen. Samma humor, sa samma saker samtidigt och hade jätte roligt! Anja hette hon. Vi dansade, snakcade massa skit och bara var allmännt töntiga. :P Sen runt 2 gick vi ut till ett ställe som heter Push. Är egentligen för ung för det också, men de kollar ju inte leg när man går in i VIP kön. ;) (hihi, vilket skryt) där dansade vi hela natten, och jag och Quirino kom inte innanför hans dörr förrens klockan var 06 imorse :P. Och hela dagen idag har jag spenderat illamående på en buss hem. men det var det värt! 


 anja         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0