Beach 2008

Det är inte utan att få en liten klump i magen. Beach 2008. Dags att bli av med vinterspäcket så man kan komma i en bikini. Och nej, jag vet, jag är inte tjock, inte rund, inte ens mullig. Men JAG tycker att mina lår skvalpar och att magen sticker ut en aning för mycket, och då tycker jag det. Spelar ingen roll vad någon annan säger. =) Sen hjälpte det ju givetvis inte när jag beklagade mig för Tommy att jag tyckte jag gått upp i vikt. Hans svar vad "Ja, jag tyckte du såg lite pluffsig ut". Det blev definitivt inget den kvällen ;)  Men, nu har jag i alla fall gjort en handlingsplan. Jag vet inte om jag kommer gå ner så mycket, och de är egentligen inte det jag vill, bara bli lite fastare. Men jag kommer definitivt känna mig bättre. Och ibland är det bara de som behövs.  Så, nu för jag en mat- och träningsdagbok. Och det fungerar ganska bra. Sen unnar jag mig själv 1 chokladbit varje dag. Sån där mörk 86% choklad. Inget skit här inte.

Titta här så nyttig och duktig jag har varit! Från vänster: =P
Dinkelungspannaka med jordgubbar och kiwi,
laxfilé med broccoli haricot verts tomat zuccini och citron,
lätt skaldjurspaj
För recept är de bara att höra av sig! =P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0