Julia är hemma!

Äntligen kom hon hem, min lilla älskling! Julia är hemma! Kan inte fatta att det var tre månader jag såg henne sist. Vi grillade och drack margeritas i fredags, det var så kul så. Julia deckade dessvärre i min soffa innan klockan tolv, men inte på grund av drickan tror jag. Var så skönt att prata med henne igen. Julia och Josefin. Det är grejer det! den här sommaren kommer bli underbar. Julia ska jobba samma skift som jag, inte samma skiftlag dock, men det blir så mkt lättare att göra saker ihop när man jobbar lika. Och lättare att planera in grejer med josefin också. 


Julia & Lucas

Imorgon är det början på skiftcykel nr 2. Så roligt så! trivs jätte bra på jobbet, det trodde jag faktiskt inte från början. Men mycket görs nog av arbetskamraterna också. Dom är härliga!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0