Åååh...! =)

  • Punkan är nu lagad
  • Jag gick till mamma
  • Jag har fått ledigt från jobbet

Så, då var alltså det värsta gjort. Fick någon snilleblixt att jag skulle ta Lucas med mig till mamma i en cykelkorg, det gick galant! Han är alltid sååå duktigt! Han bara satt där och njöt i solen.

   

Nu sitter jag i soffan och dricker te. Ska snart göra dagens förberedelser för högskoleprovet. Men innan dess ska jag gå till affären, kl 17 skulle en av mina klänningar jag köpte ha kommit. Den skickades igår, och sen idag fick jag mejl om att den andra skickades. De var ju på samma order, varför inte bara skicka dom ihop? =S

Jenny har åkt till sthlm nu och ska vara där över helgen, så jag blir själv . Få se vad jag ska hitta på för bus då! Jobbar iof natt hela helgen så det lär väl inte bli så mkt. Nej, nu ska jag återgå till mitt te! Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0