Back in town

Nu är jag hemma från göteborg igen. Har hunnit jobbat två förmiddagar redan, och är helt slut... Längtar nästan redan tillbaka, det är så skönt att komma bort ibland. Nu sitter jag och jenny ( mest jenny) och tittar på Exorsisten. Det är....ehhum, ja lite speciell, det är den nya från 2003, med stellan skarsgård och isabella scorupco. Jag kollar väl iof inte sådär jätte mkt, i så fall skulle jag ligga och sova i jennys rum i flera veckor.  :P

Flera dagar i rad nu har jag hållit på att CPa mig framför spegeln, lyssnat på RnB, dansat och sminkat mig helt överdrivet. men det är kul! inte så ofta man har möjlighet att göra det nuförtiden.

Köpte lite kläder i Göteborg åxå förresten. En lång mörkblå skjorta, ett par svarta jeans, och ett rosa skärp. Sjkortan och skärpet är från Rut m.fl. ( som för övrigt lätt är den bästa affären i Göteborg, som vi inte har här)

HAHAHAAHAH Jenny skulle skrämma mig, nu, jag är ju alltid lite hispig när jag kollar på läskig film, så jag blev rädd, hoppade till och skrek, hihihihih.. å då hoppar hon och skriker för att hon blir rädd för att jag blev rädd, när det var hon som skrämde mig från början! =P moooooongis!!  =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0