Places to go to next

Okej, jag har tänk på en sak. Innan jag börjar utforska världen vidare, kanske det är dagt att ta en tripp till de länderna som ligger nära, som jag faktiskt inte besökt ännu. Norge, det är ett exempel, det ligger ju precis bredvid, inte alls många timmar bort, men jag har endå inte varit där. Jag har alltid velat åka till Oslo. Sen har vi ju Danmark.. inget ställe jag vill åka till, men man kanske borde. Hör väl lite till.

Norge - Egentligen, man behöver inte så mycket att göra där. Räcker väl med att åka till Oslo och titta på norrmänn och   lyssna på när de pratar. Skulle lätt kunna undehålla mig ett par dagar, finns det något språk som låter mer gulligt?

Frankrike - Jag har bara varit i Paris en gång, och jag har kvar grejer där att göra. Notre dame tillexempel. Där var jag aldrig inne. Och det är ju såå mycket av frankrike jag inte sett. Åka runt lite där vore inte helt fel. Kanske åka över till England i den där tunneln, såg när de byggde den på discovery channel. Vore kanske inte så smart med min klaustrofobi, men va tusan, då bir det lite utmaning också!

Nej, usch nu är klockan för mycket. Dags att hoppa i säng. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0