Måndag 29/9

Jag kunde inte sova nåååångting inatt, men endå var jag inte trött när jag gick upp.. slumrade mig väl igenom natten.

Nu har jag suttit och pluggat till högskoleprovet. ska lägga minst en timme om dagen på det tänkte jag. Jag ska ta mej tusan ha resultat!

Ooo, här kommer lite bilder från i fredags, börjar med min favorit, Josefin tar sig friheter hon.. =)

    (tror det var SARS, ni vet, lungsjukdomen) =P  

 
Igår hade jag och Jenny ( my flatmate ) en liten middag ihop, det var jätte mysigt! Asiatisk nudelgryta med räkor och curry. Och ett glas vin till. Det var mumsigt! Nej nu är det dags att sova. Förmiddag imorgon..


You said I must eat so many lemons
'cause I am so bitter.
I said
"I'd rather be with your friends mate 'cause they are much fitter."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0