P.S I love you

En seg bakisdag. Jag, ida, jossan karin och marcus hade lite "dagen efter knytis" så vi lagade mat ihop, och åt paj till efterrätt. mumsigt!

Sen tog jag och jossan en prommenad. Det var skönt att komma ut lite, hade bara legat inne hela dagen, utom när jag var nere på affären en snabbis. När vi kom in så satte  jag på en film som jag haft hemma jätte länge, men som jag aldrig haft tid att se. P.S I love you. Så nu har jag och jossan suttit och gråtit nästan 2 h... men inte för att den är sorglig, eller jo visst är den det, men mer för att den är så... fin. Och ja, den går väl in under kategorin "tjejfilm", men den var bra, och ja, jag är tjej.

Så, nu ska jag sitta här en stund, kanske gråta lite till, för filmen har inte riktigt släppt ännu. Sen ska jag nog läsa ngt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0