smått och gott

Det är så mycket som händer med allt hela tiden , så när jag väl tar mig tid att skriva, så är det inaktuellt. Det är ju lite trisst. Fast samtidigt som allt händer, händer inget. Det är bara samma gamla vanliga hela tiden, samtidigt som det är en bergochdalbana. Är det bara jag?

Har suttit och spelat nya spelet från skaparen av the sims, SPORE. Det är jätte kul, man går i princip från amöba till civilisation, men det är väääldigt kortfattat. Googla det vettja! Hur kul som helst!

    

Så, bästa låten just nu, eller det har varit det ett tag nu, är nästan självklart den här:
http://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE

Kan ingen bara bestämma vad jag ska göra..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0