Måndag

Inatt kunde jag inte sova något, var så nervös. SSAB ringde mig i fredags, men jag svarade inte för den var på ljudlös sen vi var hos barnmorskan, så jag ringde upp dom imorse.. Om jag inte varit gravid skulle jag fått mitt gamla jobb tillbaka. Men, nu är jag ju gravid, och de har bara driftjobb att erbjuda, så det blev inget. =/ Det visste jag väl i och för sig nästan, men man hoppas ju ändå. "...så kläm ut den du har i dig, var mammaledig, och hör av det sen. Du var så omtyckt där nere så det är nog inga problem..." sa hon den där rekryteraren iaf. Var ju lite kul =) Men oj vad jag hade behövt pengarna..

Förutom SSAB har jag fått ringa kustbostäder om lite grejer, försökt få tag på min handläggare på a-kassan för 4de veckan i rad, men hon är aldrig där! Inte konstigt att jag inte får mina pengar när människan inte jobbar!! 3 månader...  

Flytten har vi börjat med lite smått. Andreas möbler är på plats, och nu om någon timme ska jag och syrran köra dit några kartonger med kläder. Har packat tre kartonger med kläder, och de jag inte vill ha får antingen syrran ta, eller så får myrorna eller uff dom. Skorna är sorterade i sina respektiva skokartonger så även dom är redo att börja sitt nya liv på Hagtornsvägen! =P Tror det här blir riktgit bra.

Ooo så har jag hunnit gå en promenad med julia och visat henne nya stället.

Rätt produktiv dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0