Vuxenpoäng

Ja vuxenpoängen verkar bara växa och växa. Förutom bulle i ugnen har jag och Andreas en flytt på g. Till Hagtornsvägen. Det är en lägenhet i markplan med altan, typ som ett radhus ser det ut. Flyttar nu i månadsskiftet så det har gått fort. Var och kollade på den här om dagen. Vill göra om lite så jag skulle få ett kostnadsförslag från kustbostäder, men det skulle inte bli så dyrt.

Så ringde jag A-kassan idag också ( mer vuxenpoäng med jobb jaja ), och de har inte ens behandlat min ansökan som skickades in för två månader sen. Kommunen hade fyllt i arbetsgivarintyg fel så jag lär inte få några pengar innan årsskiftet. Hoppas jag får det till min födelsedag i mars iaf..

Tråkigt det här med vuxenpoäng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0