40+3

Helgen har varit jätte bra, skoj att Josefin var hemma, hon blev ju gammal hon också nu, så vi hade lite middag hemma hos mig. Hon bjöd på tacos. Tack tack!
Ska bli så skoj i sommar när hon är hemma jätte länge! =D

Idag har faktiskt min syster varit hemma hos mig nästan hela dagen. Vi gick en liten runda, åt lunch och bakade en kladdkaka. Mumsigt värre. Är så svag för sötsaker, framförallt kakor och sånt. =/ Borde inte ha det hemma, men det är ju så gott! Jaja, ska ändå börja träna lite sen när bebisen kommit ut.

Som ni kanske förstått, så fortfarande ingen bebis. Är 40+3 idag, det kan vara två veckor kvar om man har otur. Men jag hoppas på någon gång under den här veckan. Jag känner mig redo. Sen när den väl är på väg ut kommer det väl göra så ont att jag kommer skrika att den ska stanna kvar eller nåt, men nu i mitt "normala tillstånd" är jag redo.

Här är lite vårbilder jag tog idag förresten när vi var ute och gick jag och syrran. Maskros och tussilago! Maskros känns väl mer sommar?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0