En dag närmare..

Jaha, på fredag gäller det. Fast jag tror jag kommer gå övertid, har inte haft så mycket känningar. Lite mensvärk på morgonen och kvällen och lite tryckande sammandragningar, men inte alls i några mängder. Fast det skulle vara skönt om den kom ut snart. Ska bli så kul att kunna ha normala kläder igen! =D Hihi, det är faktiskt det som känns roligast. Förlossningen känns mer som ett nödvändigt ont. Sen ska det ju så klart bli spännande att se vad det är för miffo som vuxit i en senaste 9 månaderna. Säkert världens sötaste miffo. (men så är ju jag rätt partisk =P)

I helgen var det inflyttningsfest hos syrran. Det var rätt skoj, vi körde ölspelet (jag och Andreas drack saft..) och "jag har aldrig". Blev inte så sent, de åkte in till krogen vid tio så då åkte vi hem och la oss i soffan och såg på någon dålig film på tv.



Kommentarer
Postat av: Z

Om det som känns roligast med förlossningen är att du ska kunna ha dina vanliga kläder igen så fattar jag inte varför du skaffade barn.



Förresten är en förlossning inget "roligt".

Med allra största sannolikhet det tuffaste du kommer att genomlida i ditt liv fysiskt.(Om du klarar av det).



Men det kan det väl vara värt om du "kan ha vanliga kläder"



Och kalla sin barn för miffo.....



Jag tror inte mina ögon, du borde skämmas.

2010-04-22 @ 11:00:44
Postat av: Cecilia

Vad roligt att du blir så engagerad och tar dig tid att kommentera utan att ens läst inlägget ordentligt.

2010-04-22 @ 16:15:29
Postat av: Therése

haha, kul att hon/han inte fattade överhuvudtaget :P

2010-04-23 @ 10:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0