Det lutar åt lutfisk

Ikväll gäller det! Julens stora premiär, som jag längtat till heeela det långa året; Lutfisken! Mamma och Anki kommer och äter. Så himla gott!! Finns det något bättre?  Det är väl i och för sig det enda som varit bra med den här dagen. Låg vaken i princip hela natten för hur jag än låg gjorde det ont i ryggen. Andreas fick vara hemma från jobbet för jag vågade inte vara ensam hemma med Elsa hela dagen. Tänk om jag inte skulle kunna lyfta henne? Dessutom var alla andra på jobbet, så jag hade verkligen varit helt själv. Och det är ju inte som om han kan åka hem bara sådär heller. Kan ju vara flera timmar bort.

Undrar vad som händer imorgon förresten. Julia har fortfarande inte hört av sig angående sin födelsedagsfest/middag. Det sista jag hörde från henne var förra veckan. Vi får väl se.. Presenten var iaf Emelie snäll och handlade idag.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0