Barnvagn och falukorv

Ja det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag och Andreas skulle åkt till Eskilstuna idag och ta en sväng på Barnens Hus i vårt sökande efter den perfekta barnvagnen. Men så blev det inte riktigt, Andreas sov och gick inte upp förrens vid halv tre. Då var det för sent. Så det får väl bli ngågon annan dag i veckan som kommer. Inte lätt det där med barnvagn, vad ska man ha egentligen?!

Nu står han iaf vid diskbänken och lagar mat. Ungsgratinerad falukorv med potatismos. Ska bli gott, det har jag aldrig lagat själv. Dessutom är jag riktigt hungrig nu, jag gick ju upp vid tio och åt frulle.


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är gott ;)

2010-01-24 @ 19:24:14
URL: http://dencaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0