Ett nytt år

Det nya året 2010, firades med vad som enligt planeringen skulle bli en 3-rätters middag med Josefin, men blev en 2-rätters middag med Josefin och PG, som slutade hos grannarna. Det var en väldigt rolig kväll, även fast festen hos grannarna kändes lite som i 1:an på gymnasiet, men var bjuden i andra hand, var på tok för liten och inte kände någon. Men man får vara glad för de stunder man känner sig ung igen! ;P

Ooo min nyårs outfit!

Josefin tog en del bilder med sin nya (rosa) kamera under kvällen, de måste jag komma ihåg att fråga om, hade varit kul med en i det här inlägget.

Igår invigde vi mammas och Leffes nya badtunna. Det var roligt för de flesta av oss... ;P Jag hade aldrig badat i en sån förut. Jag och Andreas satt i 4,5 timme, Robin satt längst, han satt i 8 timmar!

Nej nu måste jag snart sova. Får inte glömma bort att ringa komvux imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0