"Naturgodis"

"Godare än grönsaker - nyttigare än godis"

Joo det må så vara.

Jag tycker det är rätt gott. Men jag vet inte om det är så nyttigt egentligen. Hihi, det är klart, någonsans i den där chokladen med härdade fetter, någonstans finns det ju faktiskt en liten nöt med lite bra fetter. Men det är ju fortfarande inte bra.

Hmm... det borde ju iof betyda att en marabou schweizernöt(?) är nyttigare än en vanlig...

Är det så?! :S

Finns det ingen "mat-vetare" som kan sluta säga vad man ska äta, som är så himla supernyttigt. Finns det ingen som bara kan hjälpa en att välja det bästa av skräpet?

Framförallt nu, när jag har värsta cravings på sötsaker sen några veckor tillbaka.. Nutella på polarbröd, med en skål crunchy med mjölk till frukost. Inte bra. Vart tog havregrynsgröten vägen?! :P
Kräm med mjölk.... Mmmm..
Jaja, jag äter iaf en fruktsallad så gott som varje dag. Det måste ju vara bra iaf!

Jag får väl tänka positivt när jag biter i min chokladindränkta nöt. Någonstans där inne, lååångt inne, finns det trots allt något bra (bättre).


(Tack för alla fina namnförslag, kom gärna med fler!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0