Vinter

Den här helgen har vi varit riktiga friluftsmänniskor jag och Andreas. Helgen har vi spenderat vid Överbosjön och åkt (åki, som Andreas skulle sagt) fyrhjuling, grillat korv och druckit varm choklad. Det var lite roligt, rätt mysigt, och lite läskigt. Jag och Andreas är inte helt överens om vad "att köra försiktigt" innebär. Han tycker något i stil med att så länge fyrhjulingen inte lämnar marken kör man försiktigt. Jag tycker att köra försiktigt innebär att man kör sakta, och gör mjuka fina svängar. Inte göra massa konster så det yr snö överallt och det känns som att man ska flyga av. Men lite kul var det. Även fast jag inte såg så mycket. Är ungefär som en struts, så länge jag inte ser något, kan det inte vara farligt. :P


 

På kvällen hade vi lite mys med film, chokladpudding och pussel. Lucas tyckte det var jätte kul att hjälpa Andreas lägga pussel, men han tyckte inte det var så skoj att få hjälp av Lucas. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0