Vuxenpoäng - igen

Idag hade jag bokat en tid för mig och Andreas på försäkringskassans informationsträff om föräldraförsäkringen. (oj vad vuxet och tråkigt det låter!) När vi ska parkera bilen slår det mig att jag bara ser en massa män, alla på hela parkeringen är män, så jag börjar fundera för mig själv om det är någon tillställning i närheten. Andreas parkerar iaf bilen och går för att ta en biljett. Ungefär samtidigt som han kommer tillbaka, ser jag att alla dessa män, har gått tillbaka till sina bilar för att lämna lappen, och hämta något; sina gravida flickvänner! de flesta är mycket fetare än mig! =D Det hela såg fruktansvärt roligt ut, och ännu roligare blev det när jag insåg att jag och Andreas gjort på samma sätt. Man lixom såg den osynliga piskan vina genom luften...hihi


Förövrigt har det inte hänt så mycket.
Halkade omukll när jag skulle möta Malin för att gå en prommenad på förmiddagen. Hon ska ha 31/1, men såg inte ut att vara så ruskigt större än mig. Skönt att gå med någon som blir lika anfådd som en själv!




- I vilken saga går det åt mest toapapper?
- Ali Baba och de 40 rövarna!
(HAHA)


Kommentarer
Postat av: anna

Trevlig blogg du har:)

2010-01-20 @ 00:05:49
URL: http://funnyfarm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0