Den här stunden på dagen

Den här stunden på dagen är nog den bästa. Elsa ligger och sover, och jag kan göra vad jag vill. Eller ingenting för den delen. Det är det sistnämnda jag håller på med nu. :P
Ska till syrran ikväll för hon fyller ju 20 år idag. Det var tider det...!

Köpt träningskort nu, så jag var på vattengympa igår. Andreas följde med, fast han gympade inte, simmade längder bara. Ska prova på "Power yoga" åxå samt "work it". Ska tydligen vara rätt jobbigt båda två. Vattengympan gillar jag, lite lagom träning som inte belastar kroppen. Körde det förut när jag var gravid, jätte bra. Det är förresten de resterade kilona från graviditeten som ska bort nu. :P

Börjar bli lite nervös inför Elsas dop på söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0