Minsann

Jag tror jag blivit lite förkyld. Fast jag vet inte, ena stunden känner jag inget, andra känner jag mig dödssjuk. Går väl över! Ändå rätt skönt att det kom nu, jag ska ju börja träna nästa vecka egentligen, då brukar man ju alltid bli sjuk så fort man börjat. Lika bra att ha det överstökat så man kan komma igång ordentligt! =)

Idag har visst syrran sitt födelsedagsfika. Ska bli riktigt gott med smörgåstårta! Egentligen fyller hon år nästa helg, men då är det ju Elsas dop.

Ikväll ska jag ut och äta med flickorna. Ska bli riktigt skoj! Hoppas jag känner någon smak bara, men det tror jag. Så farligt känns det inte just nu.

Elsa ligger under sitt babygym och tränar lite. Hon är nöjd och glad än så länge, men det går väl över snart. Inget är kul längre än 5-10 min =P. Andreas har sovmorgon idag. Jag hade min igår. Kanske dags att väcka honom snart...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-18 @ 10:39:16
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0