Restaurangbesök

Igår blev jag bjuden på restaurang av Robert. Vi gick till ett italienst ställe som heter La Cuisina (tror jag). Maten var i vilket fall jätte god! Robert skötte sig dock i allmännhet bra, och var endast lite pinsam vid ett fåtal tillfällen. =P Men allt som allt så tycker jag att han gjorde en bra insats, för att vara på sitt första restaurang besök, utom vipsen och mcdonalds. =)
Sen blev der brått hem, man kan ju inte missa desperate housewives! Och framförallt inte nu när man väntat på nya avsnitt så länge. jag ska nog bli som dom när jag blir stor.. eller nej, jag ska bli som Gabby ! =D Hon är min förebild här i livet. kanske inte den bästa vd det gäller etik och moral, men hon har det iaf fixat för sig. och orka vara en moraltant hela livet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0