Shopp shopp shopp

Var med Josefin i stan här om dagen. Det var så fint väder, solen riktigt värmde! Det är ett klart vårtecken. Den senaste tiden har varit skön. Haft endel att göra, men som lite omväxling har det inte varit jobbrelaterat. Men snart börjar en tuff cykel igen.

Nej, det har varit en riktigt rolig tid. Uno med alex och kajsa, shoppning och mys med jossan, prommenader med emelie... Och robert tittade förbi också. Imorgon blir det krogen. =D det ska bli sååå kul. Jag emelie och josefin ska ut. Först äta, sen parta. Ska ha på mig mina nya kläder jag köpte här om dagen. Skulle köpa jeans (alla mina är trasiga) och nya skor och en top. det blev nya skor, en klänning, men var tvungen att prioritera bort jeansen =(
Kanske inte så smart, men skorna var faktiskt jätte snygga, så det var lätt värt det! Dumma Jossan, lura på mig så dyra skor... =)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Gå in och kolla på min tävling med ett smycke värt 250 kr från Barock.

2008-04-06 @ 21:29:57
URL: http://amelieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0