STHLM

kl 08.12

Jaha nu bär det snart av till sthlm. jag ska verkligen storhandla idag.
Budget: NO LIMIT
Behöver typ allt i sommarklädväg. Har ju rensat garderoben 2ggr på kort tid och har nu nästan inget kvar.
Ska bli kul att träffa ida också.

__________________________________

kl 20.19

Det där med "BUDGET: NO LIMIT"... det blev nog mer ordagrannt än vad jag tänkt mig =/... Men det var det värt! Köpte två par korta short och en keps från HM, en kort kjol och en klänning från gina tricot,en tubtop en och guldig top från top shop, ett lypsyl från body shop, samt en longchamp väska och en pop eyecake, Allt till ett värde av ungefär 2000kr. Skulle behöva köpa nya skor också för jag har inga sommar/vårkor. Får bli lite senare. Men nu har jag iaf kläder så jag klarar Agia Napa. =D


Nu är jag helt död så det händer väl inte så mkt mer ikväll. Är i stort behov av en helkroppsmassage om någon känner sig manad? =P  Närå, antingen så ligger jag väl död på soffan här hemma ensam ( Jenny ska till Wanessa) eller så var jag bjuden på filmkväll hos linus med honom och anders. vi får se...

ha det så bra så länge!

ps. ska bli bättre på att uppdatera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0