Slut på det roliga


Nej, jag får inte förlängt kontrakt på SSAB. Den sista januari går kontraktet ut. Det känns jätte tråkigt, för jag trivs så bra där. Egenltligen tror jag att jag är gjord för att jobba inom industrin, där finns ju min humor iaf =P . Men, som tur är blir jag inte arbertslös , jag var jätte välkommen tillbaka till hemtjänsten. Dessvärre är alla mina LAS dagar borta, så det blir ju som timvikarie igen. Det ska bli skönt att jobba med människor igen, men det känns tråkigt att inte.. ja hur ska man säga..? inte kunna vara sig själv fullt ut. Inte så många där som har min humor, eller skulle uppskatta mina skämt. Men som sagt, skönt att inte bli arbetslös.
Och, i höst blir det väl plugga. Hade jag fått vara kvar på SSAB hade jag nog skjutit upp det lite till. Tjänat ihop lite mer pengar.

Men en sak ska jag unna mig innan jag går in i minst 5 år av fattigdom; Ett nintendo Wii. Till mig själv. I julklapp. För det är jag värd! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0