Det här med EMO

Alltså, jag förstår inte det här med emo... För det första så avskyr jag faktiskt tokio hotel, de verkar ju vara emokulturens frontfigurer. Och för det andra så är det så dystert. Vad är det som får alla  tonåringar (jag tillhör ju inte den kategorin längre) att vilja vara så? svart,svart,svart och dystert. Nej, jag måste faktisk slå ett slag för alla fjortisar där ute! De klär dig i rosa, blonderar håret och skrattar åt allt och verkar allmännt bekymmerslösa. Måste jag välja, emo eller fjortis, så väljer jag faktiskt fjortis. De verkar faktiskt ha det mycket roligare! 

        VS     

Kommentarer
Postat av: T-son

Jag tycker mest bara det är en töntig stil, och jag tror inte att man måste vara så deprimerad för att vara det. Det är mera ett mode och ett sätt att vara annorlunda fast det är ju inte så annorlunda längre.
Tokio hotel är skit också!

2008-03-27 @ 15:35:08
URL: http://sorrows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0