En sötis

Med risk för att säga vad alla andra redan sagt, så är Björn Gustavsson något alldeles speciellt. Förutom Robert Gustavsson så är det ingen som fått mig skratta så mycket någonsin på så kort tid. Han är ju klockren! Plus att han är söt också. Många andra komiker som håller på nuförtiden är för mycket, så det blir inte roligt. Har just frossat i klipp med mina två favorit  "Gustavsson-are". =)

Snart ska jag hem till mamma och laga mat. Våfflor med matjesill. Lite annorlounda, ska bli kul att prova. Annars brukar våfflor bli så sött med sylt å grädde så det här skulle kunna vara nåt.. Ja, och sen skulle ju inte sylt och grädde platsa så bra in i min nya nyttiga(re) stil. Hmm..kanske inte våfflor heller för den delen. Jaja, en gång är ingen gång ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0