Mot ljusare tider

Nu går det äntligen framåt. Dagarna har blivit såå mkt längre och man märker - trots en sista snöknäpp - att våren äntligen är påväg, och så mkt annat med den. Jag och Jossan betalade våran resa till Agia Napa idag! =D Nu är vi verkligen på väg! Det ska bli så otroligt kul att få åka iväg. Sola, bada, slappa, äta och mat, och så klart PARTA! I en vecka. Sen är det tillbaka till verkligheten igen. Men den där veckan har hållit mig flytande länge nu.

Om en månad börjar jag äntligen på SSAB också. Nu har jag torkat bajs i nästan två år så det ska bli skönt med lite ombyte. Men jag tycker om mina pensionärer. Och jag tror verkligen inte att jobbet i sig på SSAB är lika roligt.Men de är dubbelt betalt så jag ska nog stå ut en sommar.
 

Jag och Josefin på
min 20årsfest

Kommentarer
Postat av: Amelie Andersson

Hej!
Var inte du på samma intervju för SSAB som mig? Har för mig det. Jag fick också jobb där.
Vilket skiftlag ska du vara på och vart ska du va?
/Amelie

2008-04-03 @ 23:03:16
URL: http://amelieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0