Inne igen

Det här känns alltid lite dumt, när man inte skrivit på ett tag och sen sätta sig ner och försöka få till ngt. Vi han ju ta en liten snabbresumé över vad som hänt senaste tiden:

Fest med Jenny och hennes kompisar
Fest med mina kompisar
Skrivit högskoleprovet ( GICK JÄTTE BRA! )
Varit i Göteborg igen

Ja det där väl väl det viktigaste. Jobbade 18-06 inatt så jag är lite mör känner jag. Fast det gick bätte än vad jag trodde, blev inte trött nån gång. Hade till och med svårt att somna när jag kom hem så jag fick ligga och läsa lite innan. Men det gör inget, såååå bra bok. Nej nu ska jag värma lite ostkaka och sätta mig och läsa lite till. Ooo ska nog lägga upp lite bilder från senaste tiden åxå.

   

Nej, det får bli tr bilder från jennys fest, det gick för segt att lägga upp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0