Jenny 23

Igår var det jätte kul hemma hos Jennys mamma. Alla hennes bröder var där, varav en jag inte träffat förut. Men, det bästa av allt var min nya favoriträtt; COMPLETOS!! Det var verkligen som Pelle beskrev det; varmkorv deluxe. Det var baguetter, som man delade i mitten som ett korvbröd, så hade man i kokkorv. På den hade man sen surkål ( tror jag det var), hemmagjord majonäs, nån avocadoröra, nån röra med lök och kryddor och så hackade tomater. sen kansek det fanns mer grejer, men det där var vad jag hade iaf. Jenny ska inte tro att hon kommer undan från att göra det hemma nu.. ;) 

  

Nu har den lilla råttan ( jenny alltså) åkt på kryssning i helgen, så jag får sova själv. Har just spelat lite Xbox, lånade Anders gamla. Var sugen på att spela Fable, men orkar inte nu.. snart dags att gå och sova. upp 0445 imorgon igen.Men nu blir det sista dagen iaf.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0