Kändisspaning och rainbowanimals

okej, på sacomässan, det här glömde jag skriva förut, SÅG JAG AMBULANS JANNE I SJUKHUSET!! och han var precis lika söt i verkligheten! =D sen dagen efter såg jag den indiska tjejen från ensam mamma söker. Jojomen, riktig kändisspaning!

På naturhistoriska museet var det bland annat en utställning om homosexuella djur. Det var tydligen jätte vanligt i djurriket med homosexualitet. Hos en fågelart var hela 50% homo. Hos en apart var man tvungen att utföra homosexuella handlingar, annars hamnade man lägst ner i rangordningen. Delfiner och vattenlevande djur har kommit på sätt att ha sex med andra av samma kön, honorna "red" på varandras ryggfenor, medan hanarna använde blåshålen. Och, om två svanhanar får ungar, har deras ungar större chans att överleva som vuxen, jämför med hona+hona/hona+hane. Så de som hävdar att homosexualitet är onaturligt, de får nog tänka om!

Ooo, så lite partybilder på mig ida jossan och karin åxå!

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0