Middag med tjejerna

Igår var det middag och bio med tjejerna. Det var jag Jossan Emelie och Annika. Vi åt på en grekisk resaturang, jag tog rödspetta och potatis, mumsigt värre! =D Sen gick vi och såg Rally Brudar. Egentligen så ville vi se Partik 1,5, men den hade Annika redan sett. Det var kul att träffa dom igen, var ett tag sen. Har nog inte träffat Annika sen i mars, innan hon åkte till Indien. Så kul att bara snacka skit igen. Ååååh, så vet jag ju nu hur man gör hästbäbisar. :P Vi har haft en dikussion om det det på jobbet, och då sa jag att jag skulle fråga. (Nej, det finns inget yrke som hästrunkare iaf)


Ooo så kommer lite bilder, det finns nog inte en enda dä någon av oss inte rörde sig, så de är lite suddiga, men fina ändå :P


hihih kolla vart hon har blicken :P hon she wants me, min lilla bejb! ;)   hihihi kolla vart hon har blicken ;) som vanligt, min lilla bejb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0