SACO mässan i Stockholm

Jag åkte upp till sthlm idag för att gå på SACO mässan med Ida och Karin. Nu har jag samlat på mig massa kataloger och information om olika högskolor och universitet. Förhopningsvis ska väl någonting passa. =)

Så har jag just köpt de dyraste skorna någonsin; ett par bruna ECCO stövlar för 1395 kr. MEN jag resonerade på så vis att köper jag de här, som är bekväma, tåliga och stilrena, behöver jag inte köpa nya vinterskor på flera år. Ska gå i dom ikväll så kan jag lämna tillbaka som om jag skulle ångra mig.

Snart ska jag och Ida göra pannakakor, sen ska vi kolla på film och dricka glögg och/eller gå på en förfest. Är skapligt trött nu efter allt springade på stan. Jag tror inte att jag är gjord för en sån här stor stad. Så mkt intryck!

Imorgon kommer Jossan upp, då blir det naturhistoriska museet, cosmonova och party på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0