Lite ljus i tillvaron

Idag har det hänt många bra saker, och klockan är bara.. ja 15 typ!

#Det finns komvux  i Oxelösund nu! Ringde kommunen, men den som har hand om det hade gått för dagen, så bara att ringa på måndag. Väldigt bra, väldigt bra.

#Ringde coolstuff.se ang andreas julklapp. Han fick två jätte fräcka radiostyrda bilar (http://www.coolstuff.se/Stock_Cars) men den ena höll bara 15 min. :S  Men de var jätte hjälpsamma, tydligen så hade väldigt många ringt och klagat på dom bilarna nu efter jul, så det var bara att uppge kontonummer så skulle de återbetala, OCH jag fick behålla bilarna. Kanske han kan laga... Hur som helst, väldigt bra gjort av dom tycker jag, en stjärna i kanten till coolstuff.se!

#Alltså, det betyder alltså att om jag nu kan börja plugga på komvux, halvtid iaf, så får jag 1250kr/mån, det är bra. En ökning med 1250 kr :P Plus att andreas julklappar nästan blev graits! Man får vara glad för det lilla. =)

Nej nu måste jag ta tag i allt. Måste städa.. vill inte.. Men, är man hemmafru så är man. Måste klura ut nån mat tills imorgon åxå, jossan kommer ikväll så ska vi handla till imorgon. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0