sommar sommmar sommar (?)

Min moped is up and running! Skitakul! Fräser runt i 30 km/h på cykelvägarna i oxelösund, så se upp! =P Skulle överraskat Jossan igår med ett åk, så jag skulle bara åka och tanka först ( som jag förövrigt nästan lärt mig). Vem tror ni jag möter på vägen till macken? Josefin... Jag har då aldrig mött henne på en cykelväg förut..! så hela överrasknings-grejen blev ju lite förstörd, men ett åk fick hon iaf. =P Vi såg ut som riktiga knutters! =D

Så  idag är det Julias tur. Fast lite senare. Nu sitter jag i lastbilen och skriver. Riktigt imponerad av mitt mobila bredband, har funkat överallt i skogen! kanske är hemma om en timme eller två.

Imorgon ska jag åka hem till mamma och putsa lite på moppen. Dne är så fin så fin. Eller inte för andra kanske, men för mig. Sen är det väl dags att börja jobba igen. Heeeela helgen. Kul värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0