Lite nervöst

Idag ska jag på besök till SSAB. SKA BLI SÅÅÅÅ SKOJ! =D  Har saknat alla jätte mycket! Känns lite nervöst dock, eller snarare pirrigt, som på ens födelsedag när man var liten. När man låg där i sängen på morgonen och låtsades att man fortfarande sov, fast man hörde hur familjen höll på att prassla ute i köket. Ungefär den känslan är det. Hoppas jag inte tappar bort mig bara, har bara varit i vakten en gång förut, och dit ska jag nu och anmäla mitt besök. Sen måste jag gå utevägen till Kristers kontor och hämta hjälm och sånt. Jag är jätte dålig på att hitta dit utevägen! =P Men det går nog bra.
Åååå det ska bli så skoj!

Och sen kommer Anderas ikväll också, det ska bli skoj det med. Han har legat borta i dalarna och jobbat sen i söndags natt. Hade jag inte jobbat igår, och skulle till ssab idag, hade jag hängt på.
Ooo vilken bra dag det är idag! 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0