onsdag

Det var så skoj att komma tillbaka till ssab och hälsa på! Anderas hade aldrig sett mig se så slutkörd ut förut som jag såg ut när jag kom hem. =P Jag önskar att jag aldrig behövt sluta. När jag jobbade där var det inte en enda dag jag kände att jag inte ville gå till jobbet. (Nu känns det så varje dag nästan...) Det ska iaf bli jätte kul om jag får komma dit nästa fredag igen och äta smörgåstårta när Hans slutar. 

Nej nu ska jag snart gå till jobbet och ta hand om dom små pensionärerna. 13.30-21. jippie.. så segt med kvällar. Anderas kommer iaf när jag slutar. Det är ju bra. Hoppas han gör ngn god mat! =)  Ikväll ska vi vara pigga han och jag  har vi bestämt. Det var flera veckor sen vi var. Fast jag känner nu att jag inte har ngn ork till ngt. Hade jag fått välja skulle jag aldrig gått ur sängen idag. Men det hjälper väl inte att gnälla.. får fantisera om kanarieöarna eller ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0