tellus

i fredags var jag andreas och julia på la cuisina och åt. Sen berättade julia om en välgörenhetsgrej på tellus som jag blev sugen att gå på. vi gick dit för att köpa biljetter, och blev kvar på tellus tills det stängde. :P Älskar spontana utekvällar, de blir alltid de roligate! träffade belin och lite annat folk.

Idag är den där välgörenhetsgrejen. jag julia och jacob ska väl åka om typ 1½ timme eller så. Jag sitter fortfarande i soffan, i fleecetröja och mjukisbyxor. :P Ska bli kul att komma ut och göra ngt, har inte jobbat på en vecka nu. Det är rätt trist.. imorgon ska jag åka med andreas i timmerbilen iaf. Det är rätt mysigt. Nej nu måste jag börja sätta lite fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0