Dagens fynd!

Måste bara berätta om dagens klipp! Nej förresten, månadens klipp! Årets klipp säkert! =P  När ungen bestämt sig för att pluppa ut ska jag börja träna lite smått, och vad behöver man då? Jo, man behöver ett par skor att träna i. Det är motvilligt jag har tittat på nya träningsskor, de senaste jag hade köpte jag (mamma) när jag gick i 5an, de är de skönaste skorna någonsin, plus att de har kardborrband! Men, då dessa skor som jag haft nästan precis halva mitt liv spårlöst försvunnit har jag som sagt varit tvungen att kika på nya. Idag var jag på Stadium Outlet och där låg dom. Mina nya skor. Ett enda par, och det var i min storlek. De var så fina, så sköna. De var perfekta. Priset var dock något som fick mig att fundera lite. 600 kr (med 50% av drag). 600 kr för ett par Reebokskor är inte dyrt, men 600 kr på träningsskor just nu kändes dyrt. Så jag bestämde mig för att köpa dom och gå tillbaka med dom om jag skulle ångra mig.

Vï åkte vidare till Team Sportia, och där såg jag SAMMA sko för 1200kr! Jag vet att det var 50% rabatt på Stadium, men jag tänkte inte att jag skulle kunna hitta samma sko i närheten, eller att de kanske hade slutat säljas. Mina skor känns nu verkligen som ett fynd. Jag vill aldrig gå tillbaka med dom. Jag vill aldrig ta av dom! Världens bästa skor!



Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt! Jag har ett par likadana skor, och köpte dem till ordinarie pris, men för mina fötter fungerar dem inte alls :( Så har använt dem max fem gånger :( Så om det är någon i din närhet som vill ha likadana, så kan de ju höra av sig ;)

2011-09-24 @ 17:37:09
URL: http://idavh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0