Horror movie

När bebisen bestämmer sig för att, jaa jag vet inte vad den gör egentligen, men det känns som att den typ drar med en hand, eller kanske en fot (något litet iaf) längs med magens insida. Alltså den smeker en på magen, fast inifrån. Iaf, när den bestämmer sig för att göra så, så ser det ut som någonting taget från en skräckfilm. En sån där med rymdvarelseparasiter eller liknande. Man lixom ser hur någonting rör sig inuti en själv, och jag sitter här halft skräckslagen, för jag tycker fortfarande att det känns lite olustigt, och halft fascinerad.

Sparkarna och buffarna har jag inget problem med, men "smekningarna"... Huuu!!


Ojoj! nu måste jag klä på mig, julia hämtar mig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0