super-bebis

Jag förstår faktiskt inte riktigt vad det tagit åt min lilla bebis. Den har sprattlat, sparkat, snurrat och buffat i flera dagar. Vaknar till och med på nätterna av att den håller på. När sover den egentligen?! När får JAG sova en hel natt igen?! (vad bortskämd jag är nu.. vänta bara cecilia, vänta bara...)

Häromdagen försökte jag träna Andreas inför föräldraskapet. Han skulle inte få somna innan bebisen sutat sparka, och jag skulle väcka honom på morgonen när den började. Han somnade efter tio minuter, bebisen sparkade i över en timme till. Han vaknade tre timmar efter att jag väckt honom första gången på morgonen..Så betyget blev underkänt. Som tur är är det tre månader kvar tills han måste vara vaken. Då klarar han det nog bra.

Nähä dags att fixa lite pannkakor och sen väcka herrn i huset. Han har jobbat natt i natt, och ikväll ska nog jag följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0