Dinner and a movie

Halkan i måndags gick bra. Första rundan i stan igår gick väl också bra antar jag, även om jag kände för att kliva ur och börja grina ett par gånger. Jag och min lärare kommunicerar inte så bra. Tror inte vi förstår varandra riktigt... Dessutom tycker jag att han är dryg! Jag såg inte en skylt som han pekade på in på en tvärgata och då sa han "nähej, nej du fattar inte" och suckar och tittar bort. Det tycker jag är drygt iaf. Och definitivt med tanke på att jag inte gjort några tabbar!! men men.. ja, fortsätter det så, så tänker jag byta lärare. Så det så! Usch, nu blev jag arg igen..

Igårkväll överaskade iaf Andreas mig med en liten utflykt! Jätte roligt, första gången på vääldigt länge. Elsa blev körd till mormor och jag och Andreas satte av mot sthlm. På Heron City blev det "dinner and a movie". Riktigt mysigt! <3

Btw, The last Airbender är ingen film jag rekommenderar. Helt ok, men vääldigt förutsägbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0