Elsas nya rum

Nu har jag äntligen tagit lite kort på Elsas nya rum. Lite svårt att få till nån bra vinkel så man ser helheten, men jag gjorde så gott jag kunde. Egentligen så är det ett rum som måste upplevas! =P Enjoy!



Såhär det det ut när man står i dörren

Förvaringsgroda



Kissekaten Lucas smög sig visst med...



Tänk att hon ska bli såhär lång! =O

Digital fotoram. En av många bra doppresenter. Tack säger Elsa!




Så så ser det ut nu! Senare när hon flyttar in till sitt rum på nätterna också ska hennes spjälsäng stå till vänster om fönstret på första bilden. En sänghimmel kan jag tänka mig det blir då också.
Hursomhelst så är jag väldigt nöjd med rummet. Jag hoppas Elsa gillar rosa bara! =P

Måste passa på att tacka min syster som hjälpte mig med ett par lager färg, samt påpeka att JAG gjorde det här, inte Andreas. Så det så! Han var dock med på Ikea =)


Kommentarer
Postat av: Manda

Åh vilket fint rum! Hon kommer nog att trivas där när hon väl flyttar in :)



Angående ditt inlägg om den glittrande bajsen; Även bajs har sina ljusa sidor ;)

2010-10-10 @ 21:50:52
URL: http://dokiminkxmanda.blogg.se/
Postat av: Josefin

Super fint!!!

2010-10-10 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0