Höst höst höst

Var ute en snabbis mitt på dagen medan min deg jäste. Var bara tvungen att ta kort på den vacka hösten!

Sen när jag kom in blev det bullbak (inte bullfitta! hahaha, oki den var dålig! Eller nej, jag tycket faktiskt den var rolig). Grahamsbullar blev det. Mumsigt. Senare kommer Emelie och ska klippa Andreas, och efter det ska jag och hon gå på vattengympa. Just nu är jag dötrött, men efter gympan lär jag väl vara hur pigg som helst...

Syrran sitter här bredvid och formaterar om sin dator. Den är cp. Nu ska jag göra stuvade mackisar och falukorv - en klassiker.

Just ja, höstbilden..!



fy vilket tråkigt inlägg det här blev. Jag ber om ursäkt.

Eller förresten, nu läste jag igenom inlägget högt och det där med bullfittan var riktigt kul, vi skrattade högt båda två! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0